vrijdag 24 augustus 2012

Mint

Since I left my first ever blog for my new one, I kinda been missing writing about fashion.
So I've decided to start blogging again about fashion, want-lists and style. I might even blend in my hometown and it's hotspots, like I use to do. Since Instagram has become a new passion of mine, I've been getting a lot of questions from followers asking where I found the stuff I'm taking pictures of.
So, this seems like a sign and a great opportunity to start posting updates about my love for fashion... 

Hope you guys enjoy ! 

Sinds ik mijn oude blog voor mijn huidige verruilde, voelde ik toch een gemis. Mode is toch altijd wel een stokpaardje van me geweest. Daarom besloot ik een extra blog aan te maken om zoals vanouds te schrijven over mode, wish-lists en stijl. Zou goed kunnen dat ik af en toe mijn Antwerpse roots integreer en hot spots vermeld. Sinds Instagram een dagelijkse passie is geworden en ik door verschillende van mijn volgers om 'raad' wordt gevraagd, kon deze blog niet langer uitblijven.
Een teken en opportuniteit om Mint Condition in het leven te roepen...

Hopelijk beleven jullie er véél plezier aan !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten